لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید! شما با یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه و استراتژیک روبرو می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.این بازی دارای مرحله متنوع و مختلف، قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان، دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی و … می باشد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Toy Defense 4 Sci Fi بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 4: Sci Fi 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

GoneMAD Music Player یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش موسیقی برای دیوایس های اندرویدی می باشد .این نرم افزار بسیار قوی بوده و کارایی خاص خود را دارد. تجربه خوبی را در آهنگ گوش کردن با این نرم افزار داشته باشید. به علاوه ، این پلیر دارای پوسته های مختلفی است که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را گزینش کرده و بر روی نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار را زیباتر از همیشه و مطابق با سلیقه ی خود جلوه دهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

GoneMAD Music Player v1.6.0 نرم افزار پخش موسیقی GoneMAD Music Player v1.6.0 – اندروید

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 38.0.2125.101 Final

موسیقی متن بازی Rayman: Legends اثری از  Christophe Héral & Billy Martin و شامل ۴۷ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۲۸Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.داستان بازی از آنجا شروع میشود که ریمن با گلوبامس و تنیسی ها به جنگلی میروتد و در جنگل در حال قدم زدن هستند که به طور ناگهانی چشمشان به چند تابلوی زیبا می افتد و آنها کنجکاو میشوند تا ببینند که نقش و نگار های این تابلو ها بیانگر چیست که به طور ناگهانی یکی از تابلو ها را به درون خود میکشد و از آنجا به بعد سفر های بازی باز شروع میشود.

 

Rayman 2013  دانلود موسیقی های متن بازی ریمن: افسانه ها Rayman: Legends

بازم شاهکاری دیگه از MICROSOFT

سلام به همه ی بچه های اروردی. امروز یه سر رفتم تو سایت xbox.com که یه چرخی بزنم ببینم که چه خبره... بازیی چیزی اومده... قیمتا چجوریه و...

که یه دفعه یه چیزی دیدم که خـــــــــــــــلی حال کردم!!!

اونم Xbox 360 Special Edition Blue Bundle  بود. که با  500 گیگ هارد و دو عدد بازی از کمپانی Call Of Duty هم روشه.... یعنی زندگـــــــــــــــــــــــی

خدا وکیلی رنگ آبیش خیلی خوشگله.

 
xbox new slim blue
 
برای دیدن عکس های دیگر از این شاهکار به ادامه برید...

Epic Mickey 2 یک بازی جذاب، بدون تیراندازی، اکشن و کشتار می باشد. در این بازی پریدن، نقاشی کردن و پاک کردن حرف اول را می زنند و در آن یک اژدهای بزرگ را بدون شلیک یک گلوله از بین خواهید برد. در جدیدترین نمایش های این بازی، خیلی ها توانستند با فضای کلی بازی آشنا شوند و روند گیم پلی بازی را از نزدیک مشاهده کنند. یک بازی رنگی زیبا با المان های پلتفرمر دو بعدی که از Boss Fight های مختلفی تشکیل شده و مهارت های شما را به چالش می کشند. به عنوان شخصیت میکی (Mickey) در این بازی از قابلیتی به نام Fill in برخوردار هستید که باعث می شود تا بتوانید از اشیاء نامریی موجود در بازی، استفاده کنید.این کار را با آنالوگ سمت راست انجام خواهید داد و در این حالت هم باید به وسیله دکمه RT اشیاء نامریی را رنگ کنید. تنها کافی است که هدف بگیرید و رنگ کنید تا محیط بازی را به زیبایی خاصی برسانید. در ابتدا ممکن است که کنترل بازی کمی تازه به نظر برسد و به همین دلیل باعث شود که شما در طول بازی با مشکل روبرو شوید.

 

Epic Mickey 2 The Power of Two-RELOADED

 

Epic Mickey 2 The Power of Two cover دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC

هر کدام از فایلهایی که در کامپیوتر می بینید به شکل خاصی هستند این اشکال مختلف را ایکون می نامیم. هر کدام از ایکون ها معنی و مفهوم خاصی دارند مثلا ایکون مای کامپیوتر به شکل یک مانیتور است. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که میتوانید از ان برای ساخت ایکون استفاده کنید. ArtIcons Pro نرم افزار بسیار خوبی برای ساخت ایکون میباشد. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا ایکونهای بسیار زیبا بسازید. بعلاوه می توانید عکس های دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید و پس از ویرایش های نهایی انها را به صورت ایکون ذخیره نمایید. ایکون هایی که با استفاده از این نرم افزار میسازید را میتوانید به عنوان ایکون هر کدام از نرم افزارها ، پوشه ها و تمام فایلهای ویندوز قرار دهید. این نرم افزار میتواند در ورودی فرمتهای BMP, DIB, RLE, GIF, JPG, JPE, JPEG, TIF, TIFF, CPT, WMF, EMF, PNG, PCX, JP2, JPC, J2K, TGA را قبول کند که پس از اعمال تغییرات بر روی هر کدام از فرمتها میتوان انرا در فرمتهای ICO, BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA, RAS ذخیره نمود. در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش عکس قرار داده شده که شما با بهره گیری از انها راحتتر میتوانید ایکون مورد نظر خود را بسازید.

 

ArtIcons Pro 5.44 نرم افزار ساخت آیکون های زیبا ArtIcons Pro 5.44

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL Studio Producer Edition 11.1.0 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 11.1.0

Navicat Premium یک راه حل ایده آل برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL, PostgreSQL و Oracle می باشد. رم افزاری ایده آل که در عین داشتن واسط گرافیکی ساده اما جذاب توانایی هماهنگی با انواع بانک های اطلاعاتی رایج را هم دارا بوده و می تواند خیال شما کاربران را در زمینه مدیریت بانک های اطلاعاتی به صورت حرفه ای راحت کند. Navicat Premium به شما اجازه می دهد به سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی پرداخته و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید. با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید. همچنین Navicat Premium از تکمیل کد، فرم مشخصات و سرویس های هشدار از طریق ایمیل، و غیره پشتیبانی می کند.

Navicat Premium Enterprise 11.1.3 نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی Navicat Premium Enterprise 11.1.3

 

Poweramp Music Player یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد .این برنامه امکانات فوق العاده ای را در زمینه پخش موزیک در اختیار قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان gapless ، قابلیت تنظیم اکولایزر ، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و crossfade اشاره نمود . با این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Poweramp Music Player 2.0.9 نرم افزار موزیک پلیر Poweramp Music Player 2.0.9 – اندروید

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Playstation magazin UK 2014 oct دانلود مجله Playstation Official Magazine UK   October 2014

 

 

تعداد صفحات : 23