بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

F1 2014 XBOX360-COMPLEX

 

F1 2014 xbox360 cover small دانلود بازی F1 2014 برای XBOX360

نرم افزار AdFender با ممانعت از نمایش تبلیغات امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ تبلیغات مزاحمی به مرور صفحات وب بپردازید که این کار به نوبه خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه جویی می شود. بازاریابی و تبلیغات موثر در اینترنت امروزه بسیار رایج شده است و این امر موجب شده تا وارد هر وب سایتی که می شویم با تبلیغات زیادی مواجه شویم که برخی اوقات بیشتر حجم نمایش صفحه را به خود اختصاص داده اند که ممکن است دیدن هرباره این تبلیغات بسیار خسته کننده باشد.استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می‌توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.

 

AdFender 1.82 نرم افزار حذف تبلیغات در وب AdFender 1.82

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و … کسب می نمایند.با استفاده از Marvelous Designer می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید.چه هدف شما طراحی پیراهن های ساده باشد و یا لباس های مجلسی پر زرق و برق این برنامه قادر به درآوردن جنس لباس و پارچه با دقت بالا بوده و می توانید مشخصات فیزیکی دلخواه خود را با جزئیات بالا مثل شکل و جنس دکمه و سایر متعلقات بر روی طراحی های خود اعمال کنید.یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.

 

Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise نرم افزار طراحی لباس Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise

آیا تا بحال برای اجرای بعضی برنامه ها خصوصا اجرای بازی هایی که حافظه RAM زیادی برای اجرانیاز دارد دچار مشکل شده اید؟ نرم افزار Memory Release Master سیستم شما را همیشه کنترل می کند. و به شما نشان میدهد که چه مقدار از فضای حافظه، سی پی یو و حافظه کمکی شما چه مقدار استفاده شده است.یکی از ابزارهای فوق العاده این نرم افزار Compers می باشد که به کمک ان می توانید حافظه رم سیستم خود را که توسط برنامه های درحال اجرا اشغال شده است را فشرده کرده و فضای بیشتری برای اجرای برنامه های جدید ایجاد کنید. طرزکار برنامه به اینصورت است که در مواردنارسایی وکمبود حافظه ، دیتاهای قدیمی را از روی دیسک حافظه با عملیاتی موسوم به Swap (معاوضه) برمی دارد تا برای اجرای برنامه جدید حافظه آزاد شود.سپس فضا را به برنامه جدیدی که میخواهد اجرا شود میدهد،با آزادشدن حافظه دیگر مشکل کمبود حافظه در میان نخواهد بود.

 

Memory Release Master v7.1.0.8260 نرم افزار مديريت حافظه سيستم Memory Release Master v7.1.0.8260

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools Ultra ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد.همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

 

DaemonTools.Ultra.Cover ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی با DAEMON Tools Ultra 2.4.0.0280 Multilingual

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.1.129 Final منتشر شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer.Cover پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final

Bitsum Technologies Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Bitsum Technologies Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Bitsum Technologies Process Lasso Pro 7.0.0.0 نرم افزار بهینه سازی پروسه ها Bitsum Technologies Process Lasso Pro 7.0.0.0

 

در بازی اکشن Zombies and Guns شما در غرب وحشی باید با زامبی ها مبارزه کنید.شهر به وسیله زامبی ها اشغال شده و روز به روز کشتار بیشتر می شود ! عفونت زامبی همه جا را فرا گرفته است . شما تنها کسی هستید که می توانید عفونت را متوقف کنید . آیا شما قهرمان هستید ؟ آیا توانایی این را دارید که از اسلحه های خود استفاده نموده و از مردم خود محافظت نمایید ؟ خودتان امتحان کنید !شما در بازی تجهیزات و سلاح های مدرن و کاملا به روز را در اختیار دارید و صد البته که می توانید این سلاح ها را ارتقا دهید و از نظر سرعت و تعداد آتش در دقیقه یا حجم و قدرت مانور آتش آنها را در بالاترین سطح ممکن به روز کنید, البته برای اینکار نیاز به پول دارید که برای آن نیز باید زنده بمانید و نجات دهید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Zombies and Guns v1.1.0 بازی زامبی ها Zombies and Guns v1.1.0 – اندروید

بازی Smart Sophia یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده اندروید می باشد که دارای گرافیک عالی با فیزیک واقع گرایانه می باشد.سوفی دختری باهوش است که با استفاده از هوش خود معماها و منطق های مختلف را حل می کند. سوفی دختری شجاع است که با حل معماهای مختلف قصد کمک به ستاره ها را دارد. برای عبور از هر مرحله باید کنجکاو باشید تا بتوانید از آن ها عبور کنید.هم چنین می توانید امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تویتتر و … به اشتراک بگذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Smart Sophia v1.3 بازی سوفی Smart Sophia v1.3 – اندروید

بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است.در بازی F1 Race Stars راه خود را برای پیروزی و قهرمانی در مسابقات ماشین های فرمول ۱ باز کنید! از تکنیک ها و امکانات لازم استفاده کنید تا در مسابقه ها رتبه بالایی کسب کنید.ر این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد.امکان بازی چند نفره و آنلاین در این بازی وجود دارد، گرافیک بالایی دارد و جاده های فوق العاده ای از سراسر جهان برای مسابقه دادن در آنها فراهم است.همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

F1 Race Stars 1.5 بازی فرمول ۱ F1 Race Stars 1.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

سال ۱۹۸۸ است، دوستان تامی به او خیانت کرده اند و اکنون او به مدت ۸ سال در زندان می باشد. اکنون او بازگشته است تا انتقام خود را بگیرد و دختر خود را دوباره ببیند. از قابلیت اصلی بازی Optical Inquisitor می توان به وجود انیمیشن های کارتوی ، گیم پلی جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت . Optical Inquisitor یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که در بیش از ۱۰ کشور دنیا طرفداران بسیاری دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Optical Inquisitor 17%2b v1.0.4 بازی تیرانداز Optical Inquisitor 17+ v1.0.4 – اندروید

بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.

 

NBA 2K15 PC-RELOADED

 

NBA 2K15 pc cover small دانلود بازی NBA 2K15 برای PC

تعداد صفحات : 23