دانلود پروموی قسمت 5 فصل 6 خاطرات خون آشام

 

اکنون با دانلود یک پروموی جذاب و دیدنی از اپیزود 5 فصل ششم سریال خاطرات یک خون آشام همراه شما هواداران هستیم . این پرومو رو جتماً ببینید ... از اتفاقات زیادی با خبر می شید این اپیزود واقعاً اخبار زیادی توی خودش داره که باید حتماً خودتون ببینید مخصوصاً از طرف بانی و دیمن .

دانلود تریلر قسمت 5 فصل 6 TVD بدون تگ تبلیغاتی و با کیفیت بالا از ادامه مطلب ...

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند. Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

 

RollBack Rx Professional 10.2 Final نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final

بازی Die For Metal را دانلود کنید و جذابیت موسیقی و سبک این بازی را تجربه کنید. وارد دنیای ظالمان شده و سرزمین تاریکی را با فلز تجربه نمایید . داستان این بازی درباره یک مرد افسانه ای است که در رویا و خواب خود وارد یک سرزمین ناشناخته می شود . اکنون شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از این سرزمین عجیب و غریب فرار کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای می باشند .گرافیک فوق العاده بازی به قدری جذاب است که شما را متحیر خواهد کرد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Die For Metal 2.5 بازی مرگ Die For Metal 2.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد

اگر شما هم به خواندن کتاب علاقه داشته و یا خواهان آشنایی با آنها هستید فقط کافیست با دریافت برنامه Manga Watcher به هزاران کتاب با موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید. با کمک برنامه Manga Watcher کتاب های دلخواه خود را روی گوشی همراه خود داشته باشید. این نرم افزار قابلیت انتشار مطالب در فیس بوک و توییتر را دارد و از زبان های مختلفی پشتیبانی میکند و کاملا لمسی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Manga Watcher v1.0.4 نرم افزار خواندن کتاب Manga Watcher v1.0.4 – اندروید

Show My IP نرم افزاری بسیار کوچک، رایگان و کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید آدرس آی پی سیستم خود را مشاهده نمایید. نرم افزار Show My IP قابل حمل بوده و نیازی به نصب شدن ندارد. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما عزیزان در ارورد واقع شود...

PhotoMath، کابوس معلم‌های ریاضی!

PhotoMath یک اپلیکیشن جذاب و کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان از شرکت MicroBlink است. کافی است دوربین تلفن ویندوزفون یا آیفون خود را به سمت معادله ریاضی یا برگه امتحان ریاضی یا معادلات خود بگیرید تا پاسخ را به صورت آنی روی تصویر مشاهده کنید. قابلیتی که کار آموزگاران را برای گرفتن امتحان سخت‌تر می‌کند!

امروزه اپلیکیشن‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم که...

WinMend Disk Cleaner کسانی که مدت مدیدی از سیستم عامل ویندوز استفاده کرده اند به خوبی میدانند که به مرور زمان تعداد زیادی از فایلهای زائد در کامپیوتر آنها انباشته میگردد که با روشهای معمولی قابل پاکسازی نمیباشند . این دسته از فایلها که بعضی از آنها اصولا غیر قابل رویت میباشند در Document And Setting ، پوشه اصلی ویندوز ، پوشه System 32 و حتی ریشه درایو C بوجود میایند و اندک اندک سبب کندی ویندوز میگردند تا جایی کاربر بلاخره ناچار از نصب مجدد ویندوز گردد که آن نیز لاجرم از صرف وقت و هزینه میباشد .WinMend Disk Cleaner یکی از کوچکترین نرم افزارهای پاکسازی این دسته از فایلها میباشد که با اجرا گاه به گاه آن میتوانیم به مقدار قابل توجهی بر عمر سیستم عامل بیفزاییم .

WinMend.Disk.Cleaner.Cover بهینه سازی ویندوز با حذف فایل های زاید با WinMend Disk Cleaner 1.5.7.0

WinMend Registry Cleaner نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. شما همچنین با این نرم افزار می توانید از رجیستری ها بک آپ بگیرید و همینطور از آن برای تبدیل به رجیستری در آینده استفاده کنید.

WinMend.Registry.Cleaner.Cover بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.7.0.0

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

WinMend.Data.Recovery.Cover بازیابی فایل های حذف شده با WinMend Data Recovery 1.4.9.0

Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند، رایگان و جدید از کمپانی MAGIX می باشد. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید. از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.این نرم افزار شامل چهار سبک موسیقی هیپ هاپ، Dance، جاز الکتریک و راک با بیش از ۱۰۰۰ حلقه حرفه ای برای شروع کار شما می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Music Maker Jam v1.0.10.1 نرم افزار ساخت موزیک Music Maker Jam v1.0.10.1 – اندروید

تعداد صفحات : 23