Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare  و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

Call of Duty Advanced Warfare PS3-iMARS

 

Call of Duty Advanced Warfare ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PS3

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

Call of Duty Advanced Warfare XBOX360-iMARS

 

Call of Duty Advanced Warfare xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای XBOX360

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Playstation magazin UK 2014 nov  دانلود مجله Playstation Official Magazine UK – November 2014

مجله ی Xbox Official Magazine UK  مجله رسمی ایکس باکس میباشد که بازیهای ویدیویی نسل هشتم و نسل هفتم را تحت پوشش و تحلیل خود قرار میدهد که یکی دیگر از مجلات در زمینه بازیهای ویدیویی میباشد و مخاطبان خاص خودش را دارد حال با ورود به نسل هشتم و معرفی XboxOne توسط مایکروسافت رقیب سرسخت PlayStation 4  محتوای این مجله بخاطر پوشش نسل هشتم در کنار نسل هفتم نیز پر بار تر شده است .شما میتوانید این شماره از مجله را هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Xbox magazin UK 2014 nov  دانلود مجله Xbox Official Magazine UK – November 2014

مجله ی Mac Life بزرگترین و معتبرترین مجله ی غیر وابسته به کمپانی  پرآوازه ی اپل است که به طور محسوسی تمام محصولات این کمپانی رو اعم از اپیکیشن ها و دیوایس ها و … را تحت پوشش خود قرار داده و در هر ماه انرا گردآوری میکند و در قالب مجله ی بسیار زیبا و شکیلی ارائه می کند حال با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۵ و معرفی Iphone 6 وIphone 6 Plus و ios 8  این مجله اطلاعات مهمی را در اینباره تحت پوشش خود قرار داده است . هم اکنون میتوانید این مجله را از دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Mac%20life%20nov2014 دانلود مجله Mac Life USA – November 2014

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید: ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید ف ی ل ت ر شکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد.

Clash of Clans 6.186.3


Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که...

ادامه مطلب

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

GTA V xbox360 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند...

از این پس ما به درخواست کاربران سریال محبوب The Vampire Diaries رو در سایتمان با لینک مستقیم از سرور سایت و رایگان برای شما کاربران عزیز قرار میدهیم.

----------------------------------------------

..:: دانلود سریال فوق العاده جذاب و تماشایی The Vampire Diaries محصول ۲۰۰۹ – ۲۰۱۴ آمریکا ::..

 

..:: لینک مستقیم و کمکی ، فصل ۶ قسمت ۰۴ اضافه شد ، کیفیت بسیار عالی ::..
..:: هر سه کیفیت ۴۸۰p ، ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p اضافه شد ::..

 

دانلود سریال The Vampire Diaries

 

::: برای اولین بار میان سایت های ایرانی با کیفیت ۷۲۰p | تمام آرشیو :::

 

لینک IMDB
ژانر : ترسناک ، درام ، فانتزی
وضعیت پخش : در حال پخش
شبکه:the cw1 دانلود سریال The Vampire Diaries
فرمت فایل : MKV
کیفیت : ۷۲۰p & 1080p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : درانجمن

انکود شده از فصل ۱ تـــا ۵ کیفیت  ۴۸۰p ، ۷۲۰p


خلاصه داستان : داستان دختری به نام الیناست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده که ناخواسته خودش رو بین دو برادر خون آشام می بینه. روزی که با استیفن آشنا میشه ، خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن ، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست…

ادامه مطلب

Google Drive یکی دیگر بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .ایل گفتن هست که در سرویس درایو گوگل فرمت رایج فایل ها Google Document می باشد که می توان بصورت آنلاین هم فایل ها را به آن تبدیل کرد و به اشتراک عموم گذاشت. سقف حجم رایگان برای هر اکانت ۵ گیگ می باشد.همچنین میتوانید اسناد، عکس ها، فیلم ها خود و … را ویرایش کرده و ان ها را ذخیره کنید.

 

Google Drive 1.6.3837.2778 نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive 1.6.3837.2778

 

Room Arranger نرم افزاری عالی برای طراحی سه بعدی اتاق،آپارتمان و طبقه با ظاهر کاربری بسیار ساده می باشد. کافی است ابتدا با ابزارهای نرم افزار آشنا شوید و بعد از دقایقی به راحتی نسبت به طراحی خود اقدام نمایید. از نکات مهم این نرم افزار که مسلماً برای معماران حائز اهمیت است،رعایت مقیاس در طراحی و وجود اندازه در طرح ها می باشد از این رو طراحی ایجاد شده کاملاً قابل استفاده استفاده و ارائه به کارفرما و مشتری است. نرم افزار با دارا بودن کتابخانه ای کامل از انواع مبلمان،طرح دیوارها،طرح سقف،نور پردازی،اشیاء،گیاهان،رنگ،بافت ها و… هیچ کمبودی در طراحی ظاهری از خود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار از استاندارد VRML پشتیبانی میکند. طرح ساخته شده قابل پرینت و یا ارائه به صورت تصویری در دنیای وب نیز می باشد. نرم افزاری دارای بخشی به نام Wall Editor می باشد که بسیار کاربردی است. در این بخش پلان خودتان را به نرم افزار ارائه میدهید و کار دیوار گذاری توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما کافی است نسبت به طراحی داخلی آنها اقدام نمایید. برای مشاهده طرح خودتان میتوانید هرلحظه طرح را در زاویه ای مختلف مشاهده نمایید. برای پرینت و خروجی گرفتن نیز همینطور خواهد بود و از هر زاویه ای میتوانید خروجی تهیه کنید.

 

Room%20Arranger%207.5.0.407 نرم افزار طراحی سه بعدی داخلی ساختمان Room Arranger 7.5.0.407

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

Foxit.PhantoPDF.Cover ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7.0.5.1021

Wondershare DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.

WS.Dvd.Creator.Cover ایجاد و ویرایش دی وی دی با Wondershare DVD Creator 3.2.0.1

تعداد صفحات : 23