یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه اندروید GO Launcher EX Prime 4.16 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

soft98

 

 

بیش از 50 میلیون بار دانلود در گوگل پلی

امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی – کسب رتبه 5 ستاره از موسسه Av-Test

یکی از دغدغه های اصلی کاربران گوشی اندرویدی این است که متاسفانه گوشی های اندرویدی همانند ویندوز کامپیوتر پس از مدتی استفاده و نصب و پاک کردن مداوم نرم افزارها و بازی های مختلف دچار افت سرعت و مشکلاتی نظیر کند شدن و هنگ کردن می شوند .

 

 

  • کمتر کسی است که نام بازی Doodle Jump را نشنیده باشد ! شما باید هدایت شخصیت بازی را بر عهده بگیرید و با او تا ان جا که می توانید بالا بروید .شما باید از روی مکان هایی که در بازی وجود دارد بپرید و با خم کردن گوشی به چپ و راست می توانید این کار را انجام دهید . در هر مرحله ای که انتخاب می کنید دشمنان متفاوتی وجود دارد که با تیر زدن می توانید آن ها را نابود کنید . برای تیر زدن می توانید روی صفحه کلیک کنید .

 

ادامه مطلب

 

 
تغییرات بوجود آمده در این نسخه عبارت اند از :

نسخه پول بي نهايت

اضافه شدن 2 اتومبيل جديد

بهبود کيفيت بازي در شب

ترمز قوي تر و طبيعي تر

رفع مشکلات بازي

 

ادامه مطلب

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

 

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

 

Bad Piggies 1.5.1 نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام بازی Bad Piggies خوک های بد برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی Bad Piggies ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید. بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت erword دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

Clash-Of-Clans

دانلود نسخه جدید بازی برای اندروید

بازی جدیدی که امروز برایتان آماده کرده ایم به نام Clash of Clans می باشد. این بازی آندروید در سبک استراتژیک است که تا کنون بازی ای به این زیبایی قطعا ندیده اید و هم اکنون میتوانید این بازی را داشته باشید و با نصب آن بر روی گوشی های اندرویدی خود، از بازی با آن لذت ببرید. در بازی مذکور شما باید گروهی را رهبری کنید و با کمک آن ها روستایی را بسازید و سربازهای خود را برای این کارآماده کنید. در این بازی کم حجم اندروید که یک بازی جنگی می باشد باید با انواع سربازها و جادوگران و اژدها های زیادی روبرو شوید. ویژگی های این بازی :

- ساختن روستا در جایی که دوست دارید

- جنگ با دیگر بازیکنان در سراسر جهان

- همکاری با بازیکنان دیگر نقاط برای پیروزی نهایی

- مراحل چهارده گانه

بازی Temple Run 2 v1.2 یک بازی بسیار هیجانی و سرعتی است که شما برای زنده ماندن فقط باید فرار کنید. داستان بازی از این قرار است که شما یک مجسمه ی نفرین شده ای را از معبد دزدیده اید و نگهبانان معبد با خبر شده اند و شما باید برای نجات جانتان فرار کنید. اما در راه فرار با موانع مختلفی رو به رو می شوید و برای زنده ماندن باید آنها را پشت سر بگذارید. بپرید، بخوابید و سکه ها را جمع کنید تا قدرت بیشتری بدست آورید. این بازی ۲۵ میلیون طرفدار دارد و هم اکنون تبدیل به یکی از پر طرفدارترین بازی ها در این سبک شده است.

Temple Run

خب...

امروز خواستم یکم fun باشه واسه همینم براتون یه عکس باحال از جاستین و باب اسفنجی گذاشتم یکم با هم بخندیم...
 

 

 

ادامه مطلب

 

ادامه مطلب

Captain America The Winter Soldier 2014

 

کیفیت: Bluray 720p

1080p بزودی

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ۲۰۱۴ با کیفیت CAM

Captain America The Winter Soldier 2014 دانلود فیلم Captain America The Winter Soldier 2014

 

نام: Captain America The Winter Soldier 2014

 کیفیت: Bluray 720p

فرمت:MKV

 

حجم:۸۳۰ MB

 

اطلاعات کامل:IMDB

 

امتیاز:۷,۱

 

زبان:انگلیسی

 

کارگردان:Joe Johnston

 

بازیگران:Chris Evans, Hugo Weaving and Samuel L. Jackson

 

 

خلاصه داستان : بعد از اتفاقات فیلم انتقام جویان، استیو راجرز برای عادت کردن به زندگی مدرن تلاش می‌کند و باید برای مبارزه با ارتشی مخفی در واشنگتن دی.سی. با عنکبوت سیاه همکاری کند.

 

 

تعداد صفحات : 23