ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

 

WinSetupFromUSB نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

WinXP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated April 2014

 

 

source دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated April 2014 توضیحات نصب.....

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May15-2014، اینترنت اکسپلورر ۱۱ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014

ادامه مطلب

آیا از ساختار ورد اطلاعاتی دارید؟

آیا تابحال شده است که بخواهید فایل عکس داخل ورد را لازم داشته باشید ؟
در این مواقع کار درست چیست؟
لابد شما هم وردتان را به پاورپوینت یا اچ تی ام ال تبدیل می گنید و عکس را برمی دارید؟!
برای آموزش راه راحت تر همراه ما باشید...
 
 
 

بی شک برای شما هم پیش آمده اطلاعاتی را به اشتباه حذف کنید یا ویروس حذف کند یا حتی درایو اطلاعاتتان فرمت شده باشد.

اگر شما هم جزو این افراد هستید مانند یک بیمار اورژانسی طبق موارد زیر با هارد رفتار کنید.
البته اگر میخواهید اطلاعاتتان دوباره برگردد.
 
1- از هرگونه overwrite کردن اطلاعات بپرهیزید . یعنی به فرض اگر اطلاعات درایو D پاک شده است 
2-سایر اطلاعات درون درایو را حذف نکنید
3-اطلاعات جدیدی نریزید
4- فایلهایتان را Rename نکنید 
5- فایلهای که اونجا قرار دارند رو باز و بسته نکنید حتی بهتره توی پوشه ها هم سرچ نکنید چه دستی چه کامپیوتری
6- از انجام دیفرگ Defrag پرهیز کنید
7- اگر کلا هارد پریده حتی ویندوز رو هم نصب نکنید یا پارتیشن بندی نکنید
8- سایز پارتیشن رو عوض نکنید
9- درایو رو اسم گذاری مجدد نکنید
10- سعی کنید کامپیوتر را فقط در موارد لازم روشن کنید
11- در سریع ترین زمان ممکن به متخصص مراجعه کنید.
نکته: (در صورتی که هارد پریده باشد حتی روشن و خاموش کردن بیهوده کامپیوتر هم در حد بسیار کم تاثیر گذار است.
 


دانلود رایگان لغات زبان انگلیسی دبیرستان برای موبایل


در این پست توسط مرجع آموزش زبان ایرانیان نرم افزار لغات زبان انگلیسی  از اول دبیرستان تا دوره ی  پیش دانشگاهی جهت استفاده در موبایل با فرمت Java قرار گرفته است. از آنجایی که دروس زبان انگلیسی در رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، علوم انسانی، فنی حرفه ای و کاردانش یکسان است لذا برای تمامی این دوره ها قابل استفاده خواهد بود. از ویژگی های این نرم افزار این است که کلیه ی کلمات به صورت درس به درس در هر مقطع طبقه بندی شده اند و به راحتی می توانید آن را بر روی موبایل خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آیا باید حتما برای رایت نرو نصب کنیم؟

خیر
پس چرا همه نرو نصب می کنند؟
به چند علت:
1- شهرت نرو
2- کاربر پسند بودن
3- سادگی
4- فقط همینو می شناسن و فکر می کنن نرم افزار دیگه ای وجود ندار
5- همه فن حریف بودنش
 
اگر شما هم می خواهید نرم افزار نروی پر حجم خود بالای 300- 400مگابایت را که رم خوری معادل 200-300 مگابایت دارد را با نرم افزار 929 کیلو بایتی که هم  دیتا رایت میکند هم ویدئو و هم mp3 بشتابید و نرم افزار   Free Any Burn  را دانلود و نصب کنید  
 
 
 
 
 
 
 
 

مظمئنا شما تابحال اتفاق افتاده که بخواهید برنامه ای داشته باشید که هر چقدر هم ویندوز را خرابکاری کنید یا نرم افزار تست کنید یا سیستم را به مثلا یک بچه کوچک بدهید خیالتان راحت باشد.

این برنامه چیزی نیست جز برنامه Deep Freeze 
Deep Freeze می تواند به صورت لحظه ای از تنظیمات کامپیوتر شما محافظت و نگه داری کند. فرقی نمی کند که کاربر چه تغییراتی در محیط کاری ایجاد کند، شما می توانید با یک Restart ، تمامی تغییرات را حذف کنید و کامپیوتر را دقیقا به حالت اصلی خود بازگردانید . ابزاری مناسب برای آموزشگاه های کامپیوتری و مراکزی که نیازمند در اختیار قرار دادن یک سیستم کامپیوتری به مشتریان و مراجعین هستند.
 

 

 

Deep Freeze نرم افزاری است بسیار کارامد برای حفاظت از سیستم به طوری که شما پس از هر بار ریست کردن ویندوز هر تغییراتی که در آن انجام داده اید از بین خواهد رفت ، به عنوان مثال اگر به سیستم فلش متصل کردید و فلش دارای ویروس بود کامپیوتر دارای ویروس می شود ولی پس از راه اندازی مجدد ویروس از بین خواهد رفت . البته این برنامه از تغییر در درایو ها نیز پشتیبانی میکند به عنوان مثال اگر فایلی از اینترنت دانلود شود و کامپیوتر شما دیپ فریز باشد بعد از راه اندازی مجدد این فایلها از بین خواهد رفت.

این نرم افزار برای جاهایی مثل کافی نت ها ، مدارس ، شرکت ها و ادارات نرم افزار مناسبی می باشد زیرا از این سیستم ها بسیاری از افراد استفاده می کنند و احتمال خرابی ویندوز یا ویروس گرفتن این سیستم ها بیشتر است.

امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و …

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Deep Freeze v7.30.060.3852 Standart :
امنیت و کنترل
- تنظیمات Administrator با یک کد سفارشی رمز میشود
- تا ۱۵ پسورد مختلف برای سه حالت از پیش برای Workstation ها قابل تنظیم است و می توان برای آنها تاریخ انقضا تعریف کرد
- تولید پسورد یک بار مصرف یا یک روز مصرف
- قابلیت غیر فعال کردن اختیاری موس و کیبورد هنگام انجام عملیتهای نگهداری

امکانات تنظیم:
- تولید فایل نصب از پیش تنظیم شده
- تنظیم درایو های Freeze و Thaw از قبل
- زمان بندی برای ریستارت یا شات دان خودکار کامپیوتر
- تنظیم برای خاموش شدن کامپیوتر بعد از مدت بیکاری
- تنظیم زمان بندی خودکار برای خارج شدن از حالت فریز و انجام Windows updates یا update antivirus definitions و …

امکانات انعطاف پذیری:
- ایجاد درایو مجازی که میتواند جهت قرار دادن Save ها و فایل ها و برنامه هایی که مایل هستید استفاده شود
- تنظیم حجم و فایل سیستم درایو مجازی – FAT ، FAT32  NTFS -
- آیکون Deep Freeze 6.0 در Tray مشاهده شود یا خیر
- تنظیم از راه دور توسط Console یا Command Line
- مدیریت متمرکز

طریقه فعالسازی :
-  در حین نصب درایوهایی که می خواهید Freeze شوند را انتخاب و روی دکمه Install را کلیک کنید.
- بعد از بالا آمدن ویندوز پنجره زیر برای ده ثانیه نمایش داده می شود. که با انتخاب Yes می توانید برای برنامه پسورد بگذارید که البته این کار را بعدا هم می توانید انجام دهید.
- برای تغییر تنظیمات برنامه در حالتی که Shift را نگه داشته اید روی آیکون آن در Systemtry دابل کلیک کنید و یا همزمان کلیدهای Ctrl+Alt+Shift+F6 را بزنید.
- پنجره ای باز می شود که پسورد ورود از شما می خواهد اگر  پسوردی تعریف نکرده اید جای آنرا خالی بگذارید و OK را کلیک کنید.
- برنامه شامل سه برگه BootControl ، Password و Clone است.
- در برگه Bootcontrol می توانید برنامه را فعال و غیر فعال (Freeze و UnFreeze) کنید.
- BootFrozen برای فعال کردن برنامه است.
BootThawed برای تعداد دفعاتی است که برنامه بعد از Restart شدن غیر فعال باشد. مثلا اگر عدد ۲ را وارد کنید برای ۲ بار که سیستم Restart می شود برنامه غیر فعال است و دفعه سوم به بعد برنامه فعال است.
- BootThawed برای غیر فعال کردن برنامه است.
- در برگه Password می توانید برای برنامه پسورد تعریف کنید.
- برگه Clone برای Image گرفتن از تنظیمات سیستم و برنامه است.
- برای Uninstall کردن برنامه ابتدا آن را غیر فعال کنید و بعد فایل DFStr.exe را اجرا کنید و روی دکمه Uninstall کلیک کنید.

 توجه : قبل از نصب برنامه ها و یا بازی ها روی سیستم و یا نوشتن اطلاعات روی درایوهایی که Freeze شده اند حتما DeepFreeze را غیرفعال کنید در غیر این صورت بعد از Restart همه اطلاعات پاک خواهند شد.
سعی کنید برنامه ها و بازی های خود را در محیطی نصب کنید که Freeze نشده باشد در غیر این صورت هر تغییری از قبیل save game و یا تغییرات در یاهو مسنجر ( Message Archive ) و … بعد از Restart پاک خواهند شد.
قبل از اینکه سیستم خود را برای تغییر ویندوز فرمت کنید حتماً را DeepFreeze پاک کنید.

 

 

(((سوپرایز))))

 

كتاب كار رياضي هفتم توسط انتشارات بين المللي آبرنگ منتشر شد.

اطلاعات بيشتر و خريد كتاب... 

 

 

در ضمن كتاب هاي الكترونيكي كليه دروس بزودي در اين صفحه قرار خواهد گرفت.

 
كتاب هاي درسي پایه اول دوره اول متوسطه(سال هفتم) در سال 92-93 از طريق جدول زير قابل دريافت است.در ضمن فهرست كليه كتاب ها و پيش نويس ها و راهنماهاي معلم موجود نيز در بخش دانلود هاي سايت قابل دريافت است.  
از كاربراني كه لطف نموده و اين فايل ها را در سايت و يا وبلاگ خود به اشتراك مي گذارند خواهشمنديم از ذكر منبع خود دريغ ننموده و لينك به سايت انتشارات بين المللي آبرنگ را ذكر كنند.  

 

   

كتاب ورق زن

حجم فايل

اول متوسطه اول ( سال هفتم)

نام درس

 
 نسخه آنلاين

فايل 1

رياضي- نهايي شده

 

 نسخه آنلاين  

فايل 1

مطالعات اجتماعي-نهايي شده

 نسخه آنلاين  

فايل1

- عربي - نهايي شده

 

23.79 MB

فايل 1

- قرآن- نهايي شده 

 نسخه آنلاين

3.77 MB

فايل 1

 ادبيات فارسي- نهايي شده 

 نسخه آنلاين

2.28 MB

فايل 1

 - پيام هاي آسمان - نهايي شده

 

 

فايل 1

علوم- نهايي شده

 

1.22 MB

1.33 MB

فايل 1

فايل 2

تربيت بدني

 

1.06 MB

1.00 MB

فايل 1

فايل 2

تفكر و سبك زندگي

 
نسخه آنلاين 

8466 KB

فايل 1

 کار و فناوری- نهايي شده

 

 نسخه آنلاين 13/92 MB   فايل 1

 - انگلیسی- نهايي شده

 
 

7/99 MB

فايل 1

- كار انگليسي - نهايي شده

 نسخه آنلاين

814.50 KB

4.13 MB

فايل 1

فايل 2

كتاب فرهنگ و هنر پايه اول متوسطه- نهايي شده

دانلود DSL Speed 7.0 – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

دانلود DSL Speed 7.0   نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

دانلود Dsl Speed

نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

Dsl Speed 7.0  یک نرم افزار هوشمند است که سرعت اینترنت شما را تا حد الامکان افزایش میدهد. این نرم افزار فقط برای DSL PPPOE است و PPPOA NOR  مودم های دایال آپ  را پشتیبانی نمیکند. گاهی اوقات پیش می آید که سیستم از تمام پهنای باند استفاده نمیکند که در این مواقع Dsl Speed بسیار شما را کمک میکند.

همچنین این نرم افزار اتصالاتی چون  SDSL , IDSL , G.lite ADSL و … را پشتیبانی می کند و دارای محیطی بسیار ساده و دلنشین است که از بهترین قابلیت های افزایش سرعت برخوردار است. شما هم اکنون میتوانید برنامه Dsl Speed را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های اصلی نرم افزار DSL Speed :

-    سریع تر شدن بارگذاری صفحات وب

-   افزایش سرعت دانلود و آپلود

-   ترفند ذخیره سازی خطاهای  DNS در ویندوز های Xp/2000/7/Vista

-   و افزایش پهنای باند

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 23