NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 

NirLauncher 1.18.73 ابزارهای کاربردی ویندوز NirLauncher 1.18.73

آیا به دنبال نرم افزار کارامد و مطمئنی هستید که به شما در حفظ و نگهداری رمزهای عبور (پسوردها) و اطلاعات حساس، کمک کند؟ abylon KEYSAFE یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت و نگهداری از پسورد ها ( رمز عبور ) و اطلاعات حساس و مهم شماست . یادآوری تمامی رمزهای عبوری که برای کارت های بانکی، حساب شبکه ی اجتماعی خود و ایمیل های خود و … دارید، در یک زمان واحد تقریبا ناممکن به نظر می رسد. با نرم افزار abylon KEYSAFE شما تنها یک رمز عبور اصلی دارید و باقی رمز های عبورتان توسط نرم افزار در فیلدهای خالی جایگذاری می شود . همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ داده ها نیز پشتیبانی می کند و نیز یک ژنراتور تولید رمز عبور تصادفی نیز برای شما ارائه کرده است.

 

abylon KEYSAFE v12.00.07.2 نرم افزار نگهداری و مدیریت پسورد abylon KEYSAFE v12.00.07.2

Acoustica Pianissimo وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012

Google Maps یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی معروف گوگل می باشد که از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند.یکی از مشکلات Google Map در نسخه های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با برنامه بود. گاهی اوقات شما دسترسی به اینترنت ندارید و این یکی از مشکلات کاربران Google Map بود. اما گوگل در این نسخه جدید، امکان دریافت نقشه های مکان مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری را فراهم کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Maps v8.1.1 نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید

 

Cubistry یک بازی پازلی عالی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است . در بازی یک مکعب سه بعدی زیبا در اختیار دارید که باید آن را بچرخنید در سه بعد تا بتوانید آن ها را شبیه هم کنید، این بازی بسیار آسان به نظر می رسد ولی هرچه جلوتری می روید چالش برانگیزتر می شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Cubistry v1.2.1 بازی پازل Cubistry v1.2.1 – اندروید

بازی Eidolon در باره راز و رمزهای موجود در طبیعت و جاهایی است، که قبل از این افرادی در آن به سر برده اند. در این بازی معمایی از شما مدارکی برای جلو رفتن بازی خواسته میشود، که باید آن ها را کشف نمایید. البته اگر یافتن این مدرک ها زیاد سخت نباشد، می تواند گره گشای خیلی از رازهای بازی باشد. ۱۵۰ نوع مدرک در محیط های بازی نهفته است، که در بعضی اوقات شرایط جوی ، شب و روز و … آن را سخت می کند. بازی Eidolon از پر راز ورمزترین گیم هایی است که تا به حال دیده اند که در سبکی دو بعدی و با گرافیکی فانتزی تولید شده است.

Eidolon-SKIDROW

 

Eidolon PC دانلود بازی Eidolon برای PC

عنوان Mind Path to Thalamus یک بازی پازل اول شخص است با سبکی جدید و خلاقانه در محیط های با طراحی عالی می باشد. پازل های بازی بر اساس تغییر آب و هوا ، چرخش روز و شب ، باران ، مه و سفر در بین فصول طراحی شده اند و به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید . شخصیت اصلی داستان مردی است که در حالت بیهوشی و کما ، در ذهن خود گیر کرده است ، تنها راه نجات او از این وضعیت حل پازل های بازی است . در این بین از محل های مختلفی مانند جنگل های فانتزی ، غارهای تاریک ، جهانی متشکل از آب و یخ دیدن خواهید کرد که هریک به گونه ای احساسات او را بازگو می کنند .

Mind Path to Thalamus-CODEX

 

Mind Path to Thalamus PC دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP

CPU : Core 2 Duo E4300 1.8GHz8GHz

RAM : 2 GB

Video Card: GeForce 7600 GS

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 2 GB available space

...

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند  Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

تفاوت بین خودرو های Stock و Open Top همانند تفاوت بین روز و شب است، این تفاوت را Autosport به خوبی به نمایش می گذارد. در حقیقت کاری که AS انجام داده است،بسیار هیجان انگیز و قابل تشویق است؛استفاده از المان های خاص و ویژه باعث می شود که تجربه ای که از هر دو نوع احساس می شود بسیار خاص و قابل تشخیص باشد. رانندگی و مسابقه در Open Top ظرافت خاصی می خواهد و برای برنده شدن باید از اصول و استراتژی خاصی استفاده کنید.برای درک اینکه چقدر باید در Open Top احتیاط به خرج دهید،می توان این مثال را بیان کرد؛برای موفقیت در هر زمینه ای تمرین و تجربه در حل کردن مسائل آن از اصول جدایی ناپذیر هر حرفه ای است،برای موفقیت در Open Top هم شما نیاز دارید تا تمام اصول و پیچیدگی رانندگی را بدانید و از آنها استفاده کنید.اگر بتوانید تمام مدت خودروی خودتان را در مسیر نگه دارید و خطایی نداشته باشید،آماده ورود به دنیای Open Top هستید.در همین مورد،نسخه محدود و مخصوصی از بازی برای وب سایت ها فرستاده شده است که نشان از توجه خاص سازندگان به نقطه نظرات بازیکنان دارد. اگر واکنش منتقدین در این مورد را قبول داشته باشید،همگی آنها از این بخش خاص تعریف و تمجید کرده و از بالانسی که بین اجزای مختلف بازی وجود داشته احساس رضایت کرده اند.بازی مد های مختلفی دارد که یکی از آنها Street Racing نام دارد. در این مد، بازیباز در یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیای به رقابت با دیگر بازیکنان می پردازد. بسته شدن خیابان ها برای چشیدن اوج لذت هیجان،می تواند آدرنالین خونتان را تا بی نهایت بالا ببرد...

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت ERWORD دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود...

ادامه مطلب

Back to Bed یک بازی هنری در سبک پازل و سه بعدی است .بازی داستان فردی به اسم باب را نقل میکند ، فردی که از یک نوع بیماری در رابطه با خواب رنج میبرد ، او هنگامی که در زور در دفتر خود در حال انجام کار است به خواب عمیقی فرو میرود و در خواب شروع به راه رفتن میکند و به مناطق پر خظر در شهر های بزرگ میرود.خوشبختانه باب در ضمیر ناخودآگاه خود یک نگهبان به اسم Subob دارد که وقتی او به این حالت دچار میشود او را به سمت تخت خواب خود هدایت میکند. به هر صورت سوباب باید همیشه هوشیار باشد تا باب را در سفر های خود به مکان های خیالی نقاشی مانند که از ذهن او و واقعیت ساخته شده هداست و راهنمایی کند.نتیجه این کار تصور یک جهان رویایی و هنری است که به طور کلی با واقعیت متفاوت است به طوری که خیلی چیزهایی که در واقعیت بی خطر و غیر مهم به نظر میرسند خطرناک و مهم خواهند شد.

 

back to bed PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed
 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.4412.58 پلیر قدرتمند

 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra

پلیر قدرتمند و همه کاره

 

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.441258 معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، 3GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود....

 

ادامه مطلب

دانلود Nero 2014 Platinum 15.0.10200   مجموعه ابزارهای نرو

 

دانلود Nero 2014 Platinum

 

Nero 2014 Platinum 15.0.10200 مجموعه نرم افزارهای چند رسانه ای نرو میباشد که به از جمله برنامه های آن می توان به ضبط و تبدیل ویدئو و تصاویر و ابزارهای سرگرم کننده اشاره کرد. نسخه جدید این برنامه با پشتیبانی کامل از ویندوز 7 و ویندوز 8 ارائه شده است. این برنامه تجربه لذت بردن از دیسک های بلوری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از مجموعه بی نظیر نرم افزاری نرو شما می توانید هر نوع نیاز خود را از برنامه های کاربردی این شرکت رفع کنید و به طور سریع و آسان تمامی آنها را داشته باشید. برنامه تبدیل فرمت این مجموعه از آخرین فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و ابزارهای قدرتمند ویرایش, رایت و تبدیل را برایتان ارائه میدهد.
با استفاده از آلبوم تصاویر این برنامه براحتی می توانید به تولید لیست پخش و نمایش اسلایدی تصاویر خود بپردازید و آنها را بازآفرینی کنید. در نرم افزار Nero Platinum پلیر قدرتمنید و همه کاره ای وجود دارد که قابلیت پخیش انواع فرمت های رسانه ای, صوتی و تصویری را دارا میباشد. با استفاده از برنامه پشتیبان گیری این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات مهم خود به طور خودکار پشتیبان گیری کنید. در حال حاضر این برنامه از دیسک هایی با حجم بالاتر از 2 ترابایت و USB 3.0 پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید از دستگاه NAS نیز برای پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه ای استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه Nero 2014 Platinum را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 23