Outland یک بازی کم حجم و دوبعدی می باشد که به تازگی توسط یوبی سافت عرضه شده است . بازی دارای سبک Arcade میباشد.در این بازی شما می بایست با کمک پارکور موانع را پشت سر بگذارید و همچنین می توانید در بازی به آرامی راه رفته و با دشمنان بجنگید.حوادث ناگهانی و غیر منتظره ای نیز در انتظار شما خواهد بود که شما را غافل گیر می کند.بازی دارای هیجان بالایی می باشد. این بازی را می توان هم سیک بازی های دیگری همچون Shank دانست . وظیفه ی شما نجات دنیا از دست نیروهای شیطانی می باشد . در این بین از مناطق باستانی دیدن خواهید کرد .

 

Outland-SKIDROW

 

Outland دانلود بازی Outland برای PC

آلبوم The Very Best of Beethoven مجموعه ای است از بهترین آثار بتهوون که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شده است و شامل ۲۰ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر از دانلودها دریافت نمایید.

 

The Very Best of Beethoven %282005%29  دانلود مجموعه ایی از برترین آثار بتهوون The Very Best of Beethoven

PBS Nova – Rise of the Hackers (2014) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| نسخه کم حجم به پست اضافه شد |

 

 

Rise.of.the.Hackers.2014.Cover دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014
 

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

 | به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.11 Final

عنوان Alien: Isolation که یک بازی اول شخص Survival Horror نیز می باشد ، از فیلم کلاسیک ، ترسناک و تنش آور سال ۱۹۷۹ آقای Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازیکنان خود را در فضایی پر از ترس و خطر می یابند و در سایه ها باید با یک Xenomorph بی رحم و غول پیکر نیز مقابله کنند.البته نباید فراموش کرد که در حقیقت این بازی برگشت به عناوینی است که سبک Survival Horror را به پیش می راندند. از این رو نمی توان انتظار اکشنی خشن داشت. هرچند بازهم در بازی المان هایی از بازی های اکشن هم وجود دارد ولی در اکثر مواقع گرایش افراطی به بازی های سبک جدید همانند Amnesia  و Slenderman دیده می شود که از سویی واقعاً جای خوشحالی دارد و از سوی دیگر می تواند این بازی را به نابودی بکشاند. قسمت خوشحال کننده بازی به بخشی برمی گردد که  در آن بازی از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازی های امروزی به حدی از افراط رسیده است که در هر بازی می توان گوشه های از آن را دید. همین عملکرد می تواند تا حدودی زمینه را برای  حضور سبک ها و بازی های دیگر همانند Amnesia که موفقیت خوبی هم به دست آورده اند، ایجاد کند. پس می توان گفت تا حدودی سبک فرار و مخفی شدن های پی در پی امتحان پس داده و شایستگی خود را ثابت کرده است.

 

Alien: Isolation XBOX360-COMPLEX

 

Alien Isolation X360 دانلود بازی Alien: Isolation برای XBOX360

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه September 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014

ادامه مطلب

Nmap مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم‌افزار توانایی دارد سیستم عامل (و نسخه‌های OS) سرویس دهنده‌ها و یا اعضا شبکه که در حال اجرا هستند را به همراه نوع packet filter‌ ها و دیوار آتش‌های مورد استفاده قرار گرفته شناسایی کند.بسیاری از مدیران شبکه و سیستم هم این نرم افزار را برای انجام وظایفی مانند صورت برداری از شبکه، مدیریت برنامه‌های به روز رسانی خدمات، و نظارت بر به روز شدن خدمات و میزبان‌های شبکه مفید می‌دانند.Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

 

Nmap 6.47 Final نرم افزار ارزیابی امنیت شبکه Nmap 6.47 Final

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

DW مجموعه 90 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1 نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0.9.3.4070

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

پس از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

Crimes and Punishments Sherlock Holmes XBOX360-COMPLEX

 

Crimes and Punishments Sherlock Holmes xbox360 cover small دانلود بازی Crimes and Punishments Sherlock Holmes برای XBOX360

تعداد صفحات : 23